onsdag 2 november 2011

Magbild och bebissaker!


Detta handlade vi när vi var i Ullared senast: Babyservetter, skötbädd, dreglis, flaskborste, kudde x2, täcke, badcape, tops, schampoo, olja och en text där det står "Lycka" .
Vi köpte även nappar, nappflaska, strumpor och tofflor. Men tänker inte lägga upp bild eftersom det är i en viss färg;)
I kassen till höger ligger det 2 tröjor och 2 mössor som Martins moster har stickat till bebis:)


Magen i vecka 29. (28+5).
Bilden är tagen i framtida barnrummet.
Skönt att jag har en liten mage!
Ibland känner jag mig inte gravid alls, tills bebis börjar att sparka. Helst på revbenen;)

1 kommentar:

  1. Fina saker :)
    visst är det könt med en mindre mage ^^
    ibland blir jag också frågande men då börjar också min bebis att rulla runder gärna mot urinblåsan.

    SvaraRadera