söndag 1 januari 2012

1 Januari 2012!

Ja! Nu är det ett nytt år! Detta året kommer att bli det bästa hittills.


Idag ska jag börja dricka hallonbladsté. Hoppas att det gör någon skillnad.

Någon som testat hallonbladsté?


Mår för övrigt bra idag, trots att jag sov oroligt inatt. Tror jag vaknade 5 ggr inatt.

Vaknade kl 8 och kunde inte somna om på ett tag.

Tur att man inte behövde gå upp så tidigt, eller vad säger du Victoria? ;-)


Kvällen/natten igår blev väldigt lyckad!

Maten blev kanongod!

Hasselbackspotatis, helstekt fläskfilé med rödvinssås och gräddsås gjord på sky ifrån fläskfilén och till det en sallad och vitlöksbröd.

Till efterrätt gjorde jag mjölkchoklad pannacotta och hallon sorbet.

Mums!


God mat, bra vänner, mycket skratt och fina raketer.

Ska försöka kidnappa bilder ifrån gårdagen då jag inte tog några själv.


Tack alla fina människor som gjorde mitt nyår!


Published with Blogger-droid v2.0.2

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar